guideid.com (English) guideid.co.uk (English) guideid.nl (Nederlands) guideid.de (Deutsch) guideid.be (Nederlands)

Wil je deel uitmaken van ons succes?

Stuur ons je cv en leg uit waarom je voor Guide ID wilt werken.

Wij groeien snel, dus kansen liggen altijd binnen handbereik. Stuur ons gerust je contactgegevens en een sollicitatiebrief waarin je uitlegt waarom je voor Guide ID wilt werken en welke bijdrage je kunt leveren.

Vacature klantenservice medewerker / customer support (NL-FR-EN-ES)

40 uur, Deventer

Guide ID is succesvol leverancier van de Podcatcher audiotour. Wij zijn actief in 15 landen waaronder Nederland, België, Luxemburg, het Verenigd Koninkrijk, Ierland, Duitsland, Zwitserland, Denemarken, Zweden en de Verenigde Staten. Wij vinden het belangrijk om het platform voor de bezoekers en musea eenvoudig en voor iedereen bruikbaar te houden. Deze aanpak is de laatste jaren zeer succesvol gebleken.

We zijn er trots op te mogen werken met vooraanstaande musea zoals het Koninklijk Paleis Amsterdam, de Hermitage in Amsterdam, het Anne Frank Huis, Stedelijk Museum Amsterdam, het Museum M in Leuven en de USS Midway in de Verenigde Staten.

Als medewerker customer support ben je verantwoordelijk voor:
• Voorraadbeheer;
• Levering van diensten;
• Contracten beheer;
• Opstarten nieuwe klanten;
• Projectadministratie;
• Back Office;
• Klachten afhandeling.

Van klantvragen tot het leveren van producten; jij bent de spin in het web voor je klant. Je bent goed aan de telefoon en weet de juiste vragen te stellen, waardoor je de problemen oplost voor je klant. En vervolgens steek je je handen uit de mouwen, regel je alles rondom de levering van diensten en producten.

Je bent ervaren in het werken in Customer Service en je hebt ervaring binnen de zakelijke dienstverlening. Het is een pré als je hebt gewerkt met een klantsysteem, zoals een CRM-applicatie of AFAS. Bekendheid met Microsoft Office en het kunnen werken met Excel is een must. We zoeken iemand die naast Nederlands en Engels ook een andere taal beheerst, met voorkeur voor Frans. Gezien ons klantenbestand zou het bovendien fijn zijn als je affiniteit hebt met de culturele sector.

En, niet onbelangrijk, wat je er voor terug krijgt:
• Een museumjaarkaart, zodat je onze klanten ook echt kan bezoeken;
• Een interessante en veelzijdige functie binnen een dynamisch team in een internationaal sterk groeiende onderneming waarin je veel kunt initiëren, organiseren en leren;
• 1 x per maand een 'Expanding your Horizon'-lunch en nog meer leuke uitjes met collega’s, zoals onze Bob Ross schilder workshop;
• Een marktconform salaris

Klinkt goed?
Ben je enthousiast en geïnteresseerd in deze functie en sluit jouw profiel aan? Stuur dan jouw sollicitatiebrief en cv naar hrm@guideid.com. Wil je meer informatie? Je kunt contact opnemen met Angelique Sloesarwij via 06-36187718.

E-mail je cv